Tjuuueh Bräääh

Idag har jag nt gjort så mycket, har ba chillat hemma med familjen o lite av släkten eftersom vi firade påsken idag -.- som va så jäääääävla tråååååkigt :o sen typ efter de så har jag ba nördat mejj med datorn hahaha (som vanligt) sen typ vid 22:00 så frågade Paula mig om jag ville sova över hos henne så då sa jag ja :D
eftersom har nt träffat henne på evigheter :s så just nu sitter jag vid datan och paula å meni tittar på nån film på tv:en :P och snart så ska jag dra o titta på tv oxå...pallar nt sitta vid datan hahahaha, är fan coookt trött -.-
Hmmh idag mår jag skit bra eftersom jag o cribbah har blivit sams igen o de :) o jag har fortf min jävla mensvärk -.- *LÄNGTAR TILL TORSDAGEN* som faaaan!!!!


Men nu ska jag dra o titta på tv.

hare så bra alla :) !!!

PUUUUSSSS♥


BTW JAG ÄLSKAR DIG CRIBBAH ÖVER HELA MITT FUCKING HJÄRTA ÄLSKLING :* ♥♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0