YoYo Bitches!!

Idag har jag inte gjort så mycket, vart i skolan o bara hoppat omkring eftersom jag hade liiiite tråkigt i skolan xD
men sen skulle man ha tagit typ dikt,låttext lr något sånt, och jag tog ju en låttext jag lyssnade på låten o läste texten, jag förstog vad dom menade. MEN man skulle skriva egna ord själv om vad man känner sig för låten -.-
så jag skrev EN HEL JÄVLA RAD!! men sen min lärare o raderade DEN UTAN ATT FUCKING SPARA så är jävligt förbannad på henne -.- och nu måste jag göra om den, men jag tänker faan nt göra om den nu -.- det tog ju fan 3 timmar för att göra den :o jaa det är de jag har gjort idag...
*hmmh* idag mår jag inte så bra, för att jag fick min mens när jag kom från skolan :( jäääävligt jobbigt, jag känner mig faan smutsig när jag har den :P....
Men just nu har jag datorn på bena,lyssnar på musik,chattar,fb och planerar för en hemmafest hos min kompis som vi planerade idag, eller ja det va jag som kom på att vi skulle ha de xD så då sa hon ja :D så nu håller jag och planerar vad vi ska ha där xD hmmh....ALKOHOL ska iaf vara med det är den VIKTIGASTE grejen alltså xD
Det kommer komma jäääävligt mycket folk alltså HAHAHAHA...
Men nu ska jag nörda mej med datorn lite xD sen ska jag dra o bada ;)

Hare Så Gött!!

PÖÖÖZZZZZ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0