27/3

Igår den 27/3 åkte jag in te stan med Katja och gick på "rix fm" lr det va nt direkt rix fm men det va 60 earth hours lr hur faan det stavas -.- sen när jag va på väg te plattan så träffade jag Denize,Kim o några andra + så va en DORK där oxå -.- haha o denize ba sprang fram o krama mej, det kändes som att jag skulle flyga åt helvete haha ne nu drev jag ba, nej men hon va skit glad för att hon fick träffa mej. Men jag va lite sur på henne när jag såg en viss person :)
sen innan jag o katja skulle gå därifrån så vare nån snubbe som stog bakom henne o höll på -.- *hmmh* man kan typ säga att han va LIIIITE upphetsad HAHAHAHAH!!!
men det va skiiit dåliga artister där -.- förutom 2 personer som heter Darin & Andreas Bög Johnsson -.- hahahaha, dom va nt direkt bra..men..dom sjöng ganska bra.
Sen innan darin kom så var jag nära på att starta ett bråk!
Men men ah, det va den dagen de :D
men nu ska jag faktiskt dra xD
Ciaao!!
Btw Jag Älskar Diiig Denize Bebbiiiiss :* <333

+ om ni vill se hennes blogg så heter hon http://www.denizeee.blogg.se

och här kmr en bild på mej,denize o kim :D



Hare så gött :D
Puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0