Tjulululu :D

Cha Cha Allihopa!!!


Idag vaknade jag 09:45 för jag skulle upp,äta frukost,duscha och sminka mig
för jag skulle träffa Nicole min kära barndomsvän
sen lite senare typ halv 4 gick vi och träffade Elias våran barndomsvän :D
som jag inte träffade på 3 - 4 år :s så det va faktiskt lite piiiinsamt :P
Men sen skulle dom till en kompis o sova över, så jag drog hem men jag skulle egentligen ha åkt till vårby idag men pallade inte -.- va heeelt slut o va skit uttråkad "/
Men sen senare satt jag mig vid datan o tråkade som vanligt -.-
sen så jag gick jag till rummet o tittade på Hajar Som Hajar HAHAHAHAHAHA :$ fast jag tittade bara på den tills Melodifestivalen börja :)

Och så klart hejar jag på Ola,Darin Och Eric Saade
DET ÄNDA JAG VILL ÄR ATT ERIC SAADE SKA VINNA ANNARS KMR JAG GRÅTA SÖNDER MEJ :S


Aja jag bloggar sen lite mer sen senare :)


ERIC SAADE♥






PUSS :D ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0