28/10-10

Heeejsan bloggen!
Förlåt att jag inte har vart inne på ett tag har inte pallat pga har mått dåligt osv :(
Hur är det med er? Med mig själv är det bara bra, är fett glad för ska till Finland om 3 dagar typ! HAHA ÄÄÄÄÄNTLIGEN TILL FINLAND !!! :D har inte vart där på 2 - 4 år :(
Men just nu har jag matte å lyssnar på musik :) Haha snacka om att man har IG på matte alltså, kan ingenting längre :(
Idag ska jag inte göra så mycket ska KANSKE träffa min killkompis idag som jag inte har träffat på ett tag å jag saknar honom skit mkt :(
Efter matten har jag lunch, å sen svenska/no/so. Ska göra klart min hemkunskap läxan -.-'
måste skriva allt på datorn :'( FUUUCK!!!!

Men nu ska jag plugga vidare så att jag inte får skit av matte lärarn -.-'
hahaha men jag bloggar sen senare när jag e i finland :) BTW ska börja mobil blogga ;)

Men nu slänger jag två nya bilder!!!



Kommentarer
Anonym

HAHAHHAHAHHAHA LOL ÄR DU I SOPTIPPEN ELR VAD :S?

2010-10-28 @ 21:58:49
Anonym

Vem fan tror du att du är och säger till jaana om hon är i soptippen eller något? Vem tror du att du är(?) kom inte och lek att du är värsta kungen eller något! För du är bara en jävla äcklig smuts! En gång till du säger att hon är i soptippen, kommer slå sööönder dig!!! Din jävla äckliga fjorti boooy! Fan gå och häng dig, du förtjänar inte att leva ens! Du är fan lika skabbig som alla andra i Alby! Och en sak till jag fattar inte att du kunde såra henne förut! Okej förlåt att jag tar upp det nu men, fan va inte ni på G förut?? Sajjk fattar inte hur hon kunde vart på G med en ful idiot som dig!!!!!!! Fan gå döööööööööö!!!!!!!! :@

JÄVLA SKABBIGA MÄNNISKA!!!

2011-04-08 @ 15:21:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0