Kom hem :'(

Aso snälla bror kom hem, alla i tumba (dom som kände dig) saknar dej grooovt mkt...
speciellt jag :'( aso man kan inte beskriva med ord hur mkt jag saknar dej.
Jag saknar din humor och alla fina minnen med oss två!!
Varför blev det såhär för !?!?!?
Aso jag lovar jag vill bara slå sönder den där lilla smuts snorungen!
Det va hon som FÖRSTÖRDE allt mellan dig, hon gjorde så att ingen får träffa dej längre och det!

Snälllaaaaa koooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem !!!! :'(



MASSA KÄRLEK TILL DIG MIN ÄLSKADE FAVORIT BROR!!!!! ♥

Kommentarer
Nathalie <3

Saknar de dagarna efter skolan och sånt



Hoppas han kommer hem <3

2010-09-28 @ 19:05:41
URL: http://nattaemelie.blogg.se/
Jaana

aah jaag med :'/ <3

2010-09-28 @ 19:07:19
CARIME FICK FNATT.

aså gud, saknar han oxå, jävla horunge som fick han att lämna oss,

han var som en i familjen, han lekte allti tuffing, men mjuknade i mitten!



älskar och saknar dej bror! bring him back!<3

2011-01-05 @ 23:05:50
Jaana

Carime, ah faan sant aso! Sväär ska försöka hitta honom o kolla vart han bor!!!!<3

2011-02-03 @ 11:34:13
URL: http://finskabruuden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0