Lördag :D

Shulululu :)
Idag vakna jag feeeettt tidigt kl 09:30 och jag e fortfarande trött ;o skulle egentligen träffat Nicole idag men orkade inte -.-' bara för det var fööör tidigt.

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra (?) Kanske vara med Veronica eller något, eller bara chilla hemma :) men just nu så lyssnar jag på musik,chattar o fb som vanligt (a) haha!... Men igår gjorde jag inte så mycket jag mötte Veronica nere i Tumba C och sen kom Cribbah :) vi gjorde inte så mycket speciellt, för vi hade inget att göra så vi gick runt lite i affärerna i Tumba C sen lite senare så såg vi Manne å Cynthiii :D hahha och för första gången så såg man Manne bli rädd HAHAH! kunde inte sluta garva :P men ah iaf så träffade vi dom, dom skulle hem te Manne :) och Manne kommmmmeeeeeer imoooooorn :D hahaha ska få min present då. Jag vill veta vad det är för något :( men får reda på se imorn :) Haha....

Men nu ska så ska jag titta på film i datan !
Jag bloggar kanske sen senare på kvällen ;) vi får se... Who knoow?? :P

Aja Ha det bra alla!!
Här e min nya skolfoto bild ;)
|
|
|
\/



HEJDÅÅÅÅÅH :D

Kommentarer
Verro <33

hahha japp vi hade de ju roligt :P <3333333

2010-09-25 @ 19:44:47
Jaana

Men neej -.- inte så roligt -.-' <333

2010-09-25 @ 19:49:06
ve

hahaha vet :P men vi kunde ha gjort ngt men Cribbah va så tråkig som bara satt där på en bänk xD <333

2010-09-25 @ 19:55:29
Verro

hahaha vet, men vi kunde ha gjort ngt ist men Cribbah satt bara på bänken o inte rörde sig ur fläcken sen xD <3333

2010-09-25 @ 19:56:08
Jane

Sv: Tack :) <3

2010-09-25 @ 20:00:39
URL: http://jjjanes.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0