Bästa daan!

Shuue Shuue!
Hur mår ni idag? :D
Jag mår TOPPEN för första gången på ett tag haha! :P
Vad har ni gjort idag då alla sötnosar? :*... Jag har inte gjort så mycket idag eller joo typp..eller? näää..eller vet inte HAHA xD men ska berätta min dag idag iaf xD, ehmm...Först vaknade jag runt lite över 12 idag, gick upp för sängen o klädde på mig lite sen jag gick till köket o tog kaffe o satte mig i balkongen och tog en morgoncigg :) *MYSIGT* hihi (a) sen gjorde jag inte så mycket, chillade lite i vardagsrummet sen gick jag te rummet o satt vid datan en stund. Sen frågade jag syrran vem hon skulle träffa idag då sa hon Camila (aso en kompis te mej o syrran) då så sa jag att hon skulle fråga Cami om jag fick hänga med osv å det fick jag :D. Vi gick ner till Centrum o det :p sen så mötte hon en killkompis till henne o bla bla bla, så Cami o Alle mötte mig o syrran typ vid Sibylla (stavning?) :O. Sen så gick vi mot min gård fast syrran gick i förväg för hon skulle te affären o köpa rivenost HAHA! När vi kom till gården så chillade vi lite i Lusthuset :) sen efter en stund så drog jag hem å käka å efter de så gick jag ut igen o de xD haha. Vi gick mot gungorna i gården för att jag ville hälsa på Manne (mitt ex) o de, till slut så kom syrran osv, så aa....Sen gick jag,Cami,syrran o Alle (Cami's killkompis) till skolan o chillade lite osv, efter en stund så gick vi te Cami för att hämta hennes syrras hund som är så himla söt. Jag följde med Cami upp till henne för jag ville se henne systers son asoooo guuuud han är bara så söööt så att man vill bara äta upp honom!!! :O Men aja hahaha xD efter vi hade hämtat Tiziano (Camis syrras hund) så drog vi mot skolan igen hahaha! Aso shit har nog ALDRIG skrattat så mycket !! Det kom några ungdomar eller vad man ska säga xD Dom började skrika ooooh chihuahua o de, men sen till slut så började Tiziano skälla o springa mot dom, å ena snubben började springa som fan haha men sen när Tiziano började springa mot hans kompisar han ba haha va rädda ni är horungar.
Liksom han ska ju inte säga något som sprang själv för en liten chihuahua? HAHAHAHA! Shit jag dooog verkligen av garv, sen vi gick vidare mot vivo för att Alle skulle ta bussen därifrån till Stationen :) Vi väntade på bussen en stund kanske 5 min, när han åkte iväg så gick vi mot Cami för att jag o syrran skulle lämna henne. Vi lämnade henne sen drog jag o syrran hem :)....

Det var den dagen det :) Bästa dagen ever!!! Hoppas vi gör om den där dagen tjejer :) <3
Men nu hade jag tänkt att stänga av datan snart å gå till vardagsrummet å kolla va styvfarsan gör :) Ni får ha de så bra alla! Pöss <3
Slänger in några nya bilder oxå :)


Lillesyrran å Lillebrorsan :) <3

Lillesyrran å Lillebrorsan :) <3

Jag o Brorsan :D

Sis <3

Mee xD

Fixat bilden lite, för den orginala va heelt fuckad up xD

This is the other picture :)

Kommentarer
Linn

Vilken fin blogg du har!

Kolla gärna in min ! :)

2011-08-14 @ 18:39:39
URL: http://ccelo.blogg.se/
Jaana

Tack detsamma :D

2011-08-14 @ 22:18:42
URL: http://finskabruuden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0