Godmorgon

Idag vaknade jag runt 12:07 tyyp, jag satte på tv:n och tittade en stund. Men sen till slut så kom styvfarsan in i rummet o sa gå upp nu från sängen å såklart va man ju tvungen och gå upp -.-. Jag klädde på mig och gick DIREKT till köket o tog kaffe, sen gick jag till balkongen och tog en morgoncigg :) Kaffe och morgoncigg på morgonen är det bästa som finns!! :D hehe

Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska vänta tills småbrorsorna kommer hem från dagiset så att man kan gå ner till donken med dom som man har lovat ;o hehe ibland får man vara snäll mot dem (a) :)

Jag mår suveräään idag förutom att jag e fortfarande TRÖTT -.- Fan att man aldrig blir pigg ? Va äre fööööör feeel egentligen !? :s Kanske har för låg järn eller va de heter eller något? Äsch f*n det skiter jag it haha!
GAAAH!!!! Jag har räknat hur många dagar de är tills skolan börjar GAAAH F*******N det är 10 dagar kvaaar :'( NÄÄÄÄÄE!!!!! Varför måste gå så himla snabbt för? :( Vill inte, pallar inte med skolan längre :( Även om de är bara 1 år kvar till gymnasium :( BUHU!!
Men nu ska jag gå o slappa lite vid soffan haha :)
Ni får ha de så bra! <3
BESOS ;* ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0