Tjeeeenare Catta här ;)

Världens bästa bloggare(efter Jaana såklart) - fnizz. Fick äran att gästblogga här ;)
Vad ska jag skriva här då... kan ju skriva lite vad jag ska göra?!
Ska strax till en polare och kolla på handboll.. haha jag... + sport = ..... sant?! Haha not.
Seriöst.. ser inte nöjet i att sitta i en soffa och kolla på folk kasta runt på en boll.
Så nu kanske ni undrar varför jag gör det ändå om jag hatar det, och egentligen så har jag inget
bra svar på det... förutom att man känner sig smått social när man umgås med andra
människor... och sedan får man ju gratis cola ochså *blinkblink*... okej, detta blev flum.
Okej.. kan skriva en snabb hiss och diss lista...
Hiss
Nallar, såååå gulligt. Ska nog köpe en söt liten nalle till mig själv. Haha.
Musik, seriöst LOVE LOVE LOVE it;) *men vem gör inte det?*
Att jag inte har skola på en månad, praktik u know;)
Diss
Isen ute, seriöst.. jag är världens klumpigaste.. behöver jag säga mer?
Folk som ljuger, seriöst.. är det så svårt att vara ärlig?
Mitt dåliga minne.... buhu>:
Ehm.. var glada.. gjorde mitt bästa...

Kan tipsa er om en awesome låt, som jag faktiskt la ut på min blogg typ nyss ochså;
Och här är en liten fin bild på mig;
(klicka på bilden för att komma till min blogg)

Kommentarer
Anonym

Tycker om din blogg! Den är asbra:)

2011-02-02 @ 17:43:31
URL: http://justiner.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0