Bella här... Jaanas syster :)

Hejsan ehm vad ska jag skriva? :O
Kan väl skriva om min dag..Elr nej förresten kopierar från min blogg orkar inte skriva igen hahah!

vaknade 08:45 ?:S så jaa.. Men men ja o Amie drog t vivo handlade hem lite saker, Sen så gick vi hem vi åt frukost, klädde på oss osv ja ni vet.. Sen åkte mamma till hennes kompis i Vårby gård dom skulle på Kryssning. Men min mamma råkade ta med min styvpappas kort.. Så mamma fråga om jag o Amie kundeåkat Vårby o hämta den.. Hon sa att ja skulle ta min bussbiljett jag hade men hade tappat bort den..
Fick åka gratis t vårby & gratis hem igen ;) men ska sluta kryta hahah! sen sa jaana  kolla dina mjukisar du hade igår? såklart va den där... Sen gick vi t Stationen på bussen... Sen kom vi t Vårby mötte mamma & inger + ngn man vid ica hon gav migett cigg paket & kortet ps  CIGG PAKETET VA T MIN SYRRA..  Jag höll den i handen orka inte sätta på mig min kofta.. Så gissa ifall folk ba kolla på mig o sen paketet hahahha! men iaf sen gick vi ut VA MED CYNTHIA OCKSÖÖÖ! sen fick ja en jätte fiiin armband kan ftf inte lägga upp bilder ...  Men sen  gick vi med hennes hund t ängen.. Sen satt vilite med Shuaib & ali vid kompis gungan vi snackade i typ 5 min sen drog vi hemmåååt.
Jalla hejdååå kan nte blogga mina tangenter  ufft uftt!:P

Sådääär jaa.. Btw kanske bloggar en annan gång igen :)

Kommentarer
Ägare t urgulligahundvalpen :D

Vad glad att du gillade presenten :D

2011-07-31 @ 00:29:44
URL: http://thecookielover.bloggplatsen.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0