Bio

Yoo!
Idag var jag på bio med pappas föredetta vi kollade på Pirates of the caribbean den nyaste, den va ganska bra :) men lite tråkig bara haha! Så just nu så sitter jag och väntar på att hon ska komma hem med pizzan så att man kan käääka :P men efter de så vet jag inte vad jag ska göra ? Ska KANSKE träffa migge, men hoppas de inte blir bara försent! För vet inte hur länge jag får vara ute haha! xD Hoppas att man får träffa honom idag då men inte bara försent...Jag ska sova över här så åker väl nog hem imorgon hehe tråkigt :( men aa xD
Men det finns inget mer och skriva om :o

Jag kanske bloggar lite senare :)
Ni får ha de så bra!
Ciao!

P.S SAKNAR DIG MASSOR KEVIN!!! :( ♥♥♥♥

TE QUIERO MUCHO MI VIDA!!! <3

Kommentarer
ROBIN HOOD - humor videos

åh, jag älskar att gå på bio! vilken är din favorit du har sätt nånsin tror du? :)

ska se svensson svensson imorn, har varit taggad sen inspelningen började! :)

2011-10-15 @ 14:35:54
URL: http://robinhoods.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0