:D

Tjeeenare igen ;)
Idag har det fan varit en fett nice dag alltså ! :D
Det kunde inte ha blivit värre :s :o

Just nu sitter jag på sängen och kollar på Iron Man å ska snart sova är fett sluuuuuuuuuuuut för idag!
Idag har jag fått en ny lur Iphone 2 av min morbror haha! Och jag bryr mig inte om den är gammal eller något! Bara så att jag har en lur iaf :o För ska lämna tillbaks min polares lur imorgon, om jag inte hade fått en mobil av min kära morbror så skulle jag säääääkert få låna min kompis mobil tills jag hade fått en helt ny! Men men :p nu behöver man iaf inte tjata på mamma eller styvfarsan om en mobil :).....

VI får se om jag ska tillbaka min gamla Nokia Touch när den blir lagad så kan min lillesyrra få den där Iphone 2, buhuu saknar och använda min Nokia :( Den va som min bebis! HAHAHAHA!!!
Men men nu ska jag faktsikt ta o stänga av datan, lägga mig ner under täcket och se till att jag somnar fan! :O :O :O
hehe (a) !

Ni får ha det så bra alla!
Hejdååååh och Godnatt! :D

SAKNAR ER MANNE,CYNTHIA OCH BASTIAN ! :'( ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0