:@

Nu så sitter jag vid datan och kollar på The Big 4 o käkar POPCORN :) Väntar bara på att Metallica ska uppträda hehe =) Och såklart så sitter man vid msn o fb o nördar sig hahah! xD
Ehmm...Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag åkte till Brosjön o badade idag, jääävla fkng skit! Jag ska ALDRIG mer lämna mina saker utan att någon vaktar dom! Det var nån jävla TÖNT som frågade efter en cigg som jag kunde bjuda på, jag ba: nej tyvärr har inte. HAHA sen jag tände en cigg för att jävlas med honom å hans kompisar. Efter jag hade rökt så gick jag o badade, men sen när jag hade kommit upp så va mitt cigg paket o min tändare borta !? HAHAHAHAH aso wtf !? Men dom tog inte mobilen eller nycklarna?? :s
SNACKA om sjuka idioter alltså -.- dom border fan seriöst skaffa ett liv HERREGUD! -.-

Men Men...Nu ska jag gå röka för är så jääävla rök sugen! O jag vill INTE MISSA Metallica :D

Vi ses!
Hejdåååå :*

Kommentarer
A n g e l i k a ♥

Hej!



Nu är det dags.. Årets blogg! se om du blev med i topp 12! ♥



Puss :)

2011-07-13 @ 20:37:21
URL: http://toocoldtoohappen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0