Nya bilder today

Idag vakna jag runt 10:30 idag utav att min lillebrorsa, lillesyrran och kusinen väckte mig -.- blev rätt pissed off men aa... (Tack så mycket! Det behövdes verkligen) HELVETE HELLER! Är fortfarande trött funderar på att gå lägga mig snart men först ska jag bara kolla klart på snabba cash :D.
Ehmm jag har inte gjort så mycket idag förutom att har kollat på när styvfarsan tapeserade om vardagrummet, tjaffsat lite med min underbaraste sweet boy hihi (a) och sen bara vart ute i gården med familjen och grannen. Men sen var jag med Natalia eftersom att jag såg Bratte lämnade av henne vid sin port så jag va med henne en stund och snackade mycket skit om folk med varandra haha de va roligt de :)...Så just nu sitter jag bara vid Fb, Msn och Youtube :p och halv deckar typ haha! Är så J**** TRÖÖÖÖTTTTT!!!!!!
Imorn ska jag förmodligen träffa min kontaktperson (haha orkar inteeeee!!!) och jag vet inte vad vi ska göra, men det får vi se imorgon :p.
Alltså herregud håller på fan och somnar här :o tror borde gå sova! haha men de är för tidigt :(


DET ÄR BARA 7 DAGAR KVAR TILLS MIN KYCKLINGAR/ÄLSKLINGAR KOMMER HEM FRÅÅÅN SPANIEEEN! :D I'M SO HAPPY HAPPY HAPPY xD

Jaa de va allt, haha har inget mer och skriva :o :s men nu ska jag slänga in några nya bilder, ni får ha det så bra!


Adioooos ;) :*

Så här ser man ut efter man har haft Spackel Krig med styvfarsan
xD

Innan jag klippte mig                                     Efter jag har klippt mig

Min underbaraste,sötaste,gulligaste å snällaste sweetboy!
Alltså han är bara så jävla gullig, det går inte ens beskriva ord om
honom. Han är bara så SPECIELL inte som ALLA andra killar,
utan mer speciell o annorlunda :)
Han är den personen man ska egentligen prata med när man mår
dålig, han tröstar alltid än. När man är sur, ledsen eller något så
finns han ändå alltid där och tröstar! Och gör så att man skrattar.
Han har en rolig/sjuk humor :D Det är de jag gillar hos honom :)
Kevin om du ser det hära, hoppas du vet vad jag gillar hos dig osv
och hur mycket du verkligen bara betyder för mig! För varje
gång vi bråkar så mår du och jag dåligt. Varje gång DU mår
dåligt så mår jag dåligt.
Allt som jag skrev om dig är verkligen SANT!
Du är bara så himla gullig och allt möjligt så att det inte ens går
och beskriva!
Tack för att du finns Gullet :*
All Love Too You ! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0