FUCK!!!!

Jag klarar mig fan inte utan dig längre, du måste komma hem!
Jag vet inte vad jag ska göra utan dig, när jag kollar på dina bilder så börjar jag direkt gråta.
Du anar fan inte hur mycket jag saknar dig din Pervo :'(
Vafaan ska man göra utan dig?
Varje gång man va med dig så va ALLT underbart, vi hade så roligt o fina minnen med varandra.
Men har vi de nu? Neej! Jag har vart utan dig snart i 1 år.
Du är inte inne på msn lr fb längre, hur fan ska jag få tag i dig?
Måste få höra din röst, måste prata med dig å måste fan träffa dig!!!!
Du är fortfarande mitt allt å gmr alltid att vara det.
Du kommer alltid vara min älskade/busigaste/problem lillebror :) ♥
Hoppas du ser det hära !

http://www.youtube.com/watch?v=rWUmyXknwpc&feature=related


♥Pöss.
Love And Miss Yah So Fucking Much !! :'( </3♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0