Idioter -.-

Tjena tjena!
Hur mår ni idag?
Jag mår bara bra, men är rätt pissed off pga några 2 idioter som snacka massa skit om mig idag -.- snacka om att dom snackade massa bullshit.
Dom började snacka om då när jag o mitt ex va tillsammans! HAHAHAHA shiit! Dom vet inte ens sanningen alltså -.- AJA !!!

Just nu chillar jag bara vid datan o smsar, musik osv :p, det finns ju inget annat att göra när de e piss väder ute :(...... Och ska snart ner till nån jävla post terminalen om 10 - 20 min å träffa pappa :D
Idag ska jag på bio med min Kontaktperson och kolla på Baksmällan 2 *hmmh undra om den e bra?* Det får man väl hoppas ! :D höhöhö xD
Aja har inget mer o skriva nu, ni får ha de så bra alla!
Ciao!

BJUDER PÅ EN HELT NY BILD OCKSÅ !!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0