Rest In Peace!♥

Nu så ska man börja städa rummet och sen gå ut tror jah, om det inte ska bara börja regna då dööör jag!

Ehmm...Jaa juste! Jag vet inte om jag kommer blogga på ett tag, vi får se hur det blir pga vet fan inte hur jag mår längre osv "/ Pga fick reda på igår att en kompis till mig och till mina 2 kusiner att han e död. Han va med i bilolycka, bilen va stulen. Poliserna va efter dom (alltså de va 4 personer som va med i olyckan) Poliserna ser att bilen, som gått av vägen och kolliderat med ett träd, och hade börjat att brinna...

Aja ska inte skrivera mer om de hära... Hoppas bara att ni alla andra mår perfekt !
Men ska jag börja städa nu xD
SEEE YAAAAAAAAH!! :D


REST IN PEACE!!!
WE ALL MISS YOU !!
Hoppas du får det bra där uppe!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0