Snacka om att vara förstööörd!

Cha cha !
Just nu är jag hemma hos min kontaktperson o chillar lite, kom precis in, har vart ute o solat lite med lola (min kontaktperson's kompis) det va fett nice o skönt oxå!
Men har inte bränt mig lr blivit brun :( Fan va jag hatar min pigment :o vill någon byta pigment?? (a) HAHAHA !

Just nu mår jag fett med piss pga några saker just nu som jag inte får ta upp, önskar bara att ALLT var bra. Men tyvärr så är inte livet så bra ibland -.- :(...

Nu ska jag gå käka, sen sola o chilla, sen åka hem.... Nu ska jag gå käka ! Ni får ha de så bra!
Peace & Puss ! ♥

Kommentarer
Nathalie

Jag finns för dej oavsett vad, det är bara att ringa om du vill prata och det hoppas jag du vet :*<333

2011-05-12 @ 19:26:11
URL: http://nattaemelie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0