Sorry...!!!

Tjeeenaniksen Bitches !
Ehmm...aa som ni har märkt så är jag VÄLDIGT dåligt på att blogga nu för tiden :s (?) Men jag ska fan ta med och förbättra mig !! :P lr ah ska i alla fall försöka :)

Just nu ligger jag i sängen o chillar med datorn på knät, tittar på tv, musik o smsar (hehe som vanligt) ska snart dra och käka sen tagga ut. Det har gått skit dåligt i skolan idag jag jobbade inte ett skit, man kan säga att jag va heelt död så jag gjorde inget. Förutom att jag låg på soffan o halv sov hihi ^^

Förra veckan så va den en heelt fuckad up vecka, har inte mått så bra pga några saker, kan inte skriva här på bloggen "/ tyväääärrrrr.... Men nu mår jag väl sådär, eller man kan säga så hära att jag mår ALLTID dåligt, jag vet fan inte varför :s det är något som är fel. Tror nog att jag har blivit sån efter jag dumpade mitt ex (?) Äsch orkar inte bry mig heller, men de är skit jobbigt och må dåligt hela tiden. Jag vill vara GLAD/LYCKLIG nån gång ! Men jag behöver oxå en person att prata med, men dom som jag vill verkligen prata med finns aldrig här eller bara några, men dom säger bara att dom förstår och allt kommer bli bra osv! Men de dära e bara FUCKING BULLSHIT!!!........
Aja sånt e livet så....

En sak ska ni inte glömma !
Besök/Läs/Kommentera denna snyggingens blogg http://pyykola.se/

Erkänn han e snygg?? :D



Men nu ska jag slänga in några nya bilder ;)







Här fick ni några bilder =)





BTW!
Ni som fråga om jag e polack osv, här får ni svaret: Neej jag är inte polack lr något, utan jag e hel finsk men är född i sverige. Båda mina föräldrar e finska, så ja jag är hel finsk ! =)

Aja nu ska jag dra o käka sen gå ut :)
Hare så bra alla !

BESITOS BEBÉS! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0