Visst har man en bra lärare? :D

Tjena. Sitter i skolan o väntar på syv ska komma upp till klassen o prata om gymnasium osv -.- men nu ska jag berätta om igår dagen :)
Först mötte ALLA nior vid pressbyrån, sen tog vi tåget 17:22. Sen så va vi i stadteatern typ vid 18:00. Alltså det ända man kan säga är att den var LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG tråkig fast ändå lite roligt :) jag o patricia hade as kul med varandra haha xD men sen va det paus o bla bla bla. Sen deckade jag o patricia på Björns axel mihihihi :D men nu ska jag plugga :D PUSS



Bjööööörn :D

Bjööööörn o min hand hjärta mihihihihu :)

Jooo tjeena...vilken bra bild Patricia tog -.-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0